Re: Η κυβέρνηση θα δαπανήσει εκ. ευρώ για ιδιόκτητο λογισμικό

Pantelis Koukousoulas pktoss at gmail.com
Wed Oct 31 08:38:33 EET 2012

2012/10/31 George Notaras <gnot at g-loaded.eu>:
> ΟΚ. Έτσι όντως εξηγείται. Αν και αυτό μου φέρνει περισσότερο σε
> ``ανταλλαγή``. Αρχικά θεώρησα ότι αναφέρεται σε υλοποίηση ενός
> *συγκεκριμένου* feature με εναλλακτικές μεθόδους σε σχέση με εκείνες που
> πιθανόν να περιγράφονται στο κείμενο, κάτι το οποίο, υπο προϋποθέσεις,
> μπορεί να είναι και παράλογο, εφόσον μιλάμε για έργο πληροφορικής όπου
> υπάρχει ευελιξία στον μέγιστο βαθμό.
>
> Σε κάθε περίπτωση, νομίζω ότι είναι ασαφές.

Μπα δε νομίζω να είναι κάτι τέτοιο από τη στιγμή που δεν προδιαγράφεται
ο τρόπος υλοποίησης (τουλάχιστον άμεσα).

Πιστεύω ότι η "φωτογραφικότητα" είναι περισσότερο στον τρόπο που
περιγράφονται οι απαιτήσεις (π.χ., η απαίτηση για 100% συμβατότητα
με τα MS Office formats, στη θεωρία θα μπορούσε να υπάρχει εναλλακτικό
τέτοιο πακέτο, στην πράξη όμως; Και πόσο σωστό είναι το να απαιτείς
100% συμβατότητα με κλειστά format όπως του MS Office?)

Οι ενστάσεις είναι στο πώς εξασφαλίζεται ότι τα χαρακτηριστικά αυτά
(δε λέω για το Office αλλά για όλες τις δυνατότητες που περιγράφονται)
είναι πραγματικά απαραίτητα και όντως θα χρησιμοποιηθούν.

Χαιρετισμούς,
Παντελής