Re: Η κυβέρνηση θα δαπανήσει εκ. ευρώ για ιδιόκτητο λογισμικό

Stefanos Kouzof kouzof at gmail.com
Tue Oct 30 12:14:47 EET 2012

Ορίστε τι κάνουν:

http://www.ktpae.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=1222:-q-q&catid=6:latest-news&Itemid=18

Αυτό είναι μια προκύρηξη του ΕΟΠΥΥ που περιγράφει ποιά είναι η υφιστάμενη
δομή του συστήματος, για να το δώσει για ...υπεργολαβία (!). Φαίνεται δεν
υπάρχει αρκετό προσωπικό για να το λειτουργήσει... . Εγώ πιστεύω ότι ένα
απλό web workflow εγκρίσεων με όλους τους υπάλληλους να ελέγχουν, χωρίς τις
σαχλαμάρες για ..εκτυπώσεις συνταγών κλπ, θα τα έλυνε όλα τα προβλήματα.

Επίσης, εγώ πιστεύω ότι δεν είναι απαραίτητο το super-duper ERP. Κάθε μέρα
στη δουλειά στήνω intranet που κάνουν το 80% της δουλειάς του ERP, με
ανοικτό λογισμικό. ERP χρειάζεσαι μόνο για κοστολόγηση & τιμολόγηση, άντε
και αποθήκη. Ακόμη και το reporting μπορεί να γίνει με εξωτερικά εργαλεία
(Jasper, Pentaho κλπ).

Στέφανος