Η κυβέρνηση θα δαπανήσει εκ. ευρώ για ιδιόκτητο λογισμικό

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Tue Oct 30 12:10:33 EET 2012

On 30/10/2012 9:17 πμ, P. Christeas wrote:

> Το αν κάποιο λογισμικό γράφτηκε στην Ελλάδα, στη Γερμανία ή στη
> Βόρεια Κορέα, δεν είναι το ζητούμενο.

Φυσικά και δεν είναι. Απλά, όλοι θεωρούν προτιμητέο να μην φύγουν έξω τα
χρήματα, αλλά να πέσουν στη ελληνική αγορά.

> Ναι, συγκρίνουμε. Τολμάμε. (αλήθεια, τα έχεις συγκρίνει εσύ ποτέ; )
> Όπως συγκρίναμε open-source λειτουργικά με τα Windoze, open-source
> βάσεις με τις κλειστές κλπ.κλπ.

Θες να μου προτείνεις ένα FLOSS ERP που θεωρείται αξιόλογο; Και γενικά
μην τρελαίνεσαι. Δεν είπα ότι δεν είναι καλά. Απλά, είναι διαφορετικά τα
μεγέθη των εταιριών. Έτσι είναι, δεν το λέω εγώ. ;)

> Επίσης, το δόγμα "να είναι το ίδιο παντού" έχει και την ανάποδη
> πλευρά που μεταφράζεται "να μονοπωλεί ένα προϊόν/προμηθευτής/λύση"
> την αγορά. Γιατί πχ.

Για να μην υπάρχει μονοπώλιο, θα πρέπει να πληρώσουμε Ν φορές για την
ανάπτυξη Ν εκδοχών του ίδιου λογισμικού. Και δε λέω όχι, να το κάνουμε
για τόνωση της εγχώριας αγοράς. Κανονικά όμως δεν θα έπρεπε. Δεν σου
χρωστάει κανένας τίποτα.

Αν, υποθετικά μιλώντας, γίνει κάτι τέτοιο, τότε να πεις απλά ευχαριστώ.
Τις ανατροπές των μονοπωλίων και των lock-in να τις κάνεις με δικά σου
λεφτά.

Σορρυ που το λέω έτσι, αλλά τα γραφόμενά σου με αναγκάζουν. Ο ρόλος του
Δημοσίου είναι διαφορετικός ;)

Φιλικά
--
Γιώργος