Η κυβέρνηση θα δαπανήσει εκ. ευρώ για ιδιόκτητο λογισμικό

Haris Alatas haris at crack.gr
Sun Oct 28 04:21:37 EET 2012

On 28/10/2012 3:09, Stefanos Kouzof wrote:
> Ο κ Βολουδάκης αναφέρει ότι ετοιμάζεται διαγωνισμός για αγορά
> λογισμικού, hardware και υπηρεσιών άνω των 110 εκ. ευρώ, που αφορά ERP
> και λοιπά συνοδευτικά λογισμικά, συμπεριλαμβανομένου και cloud database
> hosting (5η παράγραφος από τέλος):
>
> http://www.ydmed.gov.gr/?p=3192  (5η παράγραφος από τέλος)
>
> Σε σχετική στιχομυθία μου στο twitter με τον υφυπουργό τόνισα το
> ξεπερασμένο της λύσης, και μου αντιπαρέθεσε ότι αξιοποιούν ότι έχουν
> διαθέσιμο.
> Του έστειλα παλιότερες προτάσεις (δικές μου μόνο) για το πως μπορεί να
> [...]

Δεν νομίζω πως τα πολιτικά είναι δουλειά της λίστας. Πάντως οπως και να
'χει, κι εγώ φανταζόμουν πως το χρήμα για άλλη μια φορά θα πέσει στην
πληροφορική αναζητώντας μια λύση πυροσβεστικού τύπου (όπως όλες άλλωστε)
στο μέγα πρόβλημα της φοροαπαλλαγής.
Ο υφυπουργός δυστυχώς είναι ένα μικρό ψάρι που θα πέσει στα δίχτυα των
μεγάλων ψαράδων/ εταιριών πληροφορικής. Μπορώ να στο θέσω και
διαφορετικά: "Υπάρχουν εταιρίες που πρέπει να επιβιώσουν". Αν έχεις
πρόταση επίσημη τότε σίγουρα θα μπει στο τραπέζι της διαπραγμάτευσης
αλλά να έχεις κατα νου της εγγυητική επιστολή.
Καλώς ας έρθει λοιπόν το χρήμα στην πληροφορική. Εγώ πιστεύω πάντως πως
δεν μπορούν να γίνουν όλες οι δουλειές με ανοιχτό λογισμικό, πόσο μάλλον
όταν μιλάμε για ένα ολόκληρο κράτος.