Η κυβέρνηση θα δαπανήσει εκ. ευρώ για ιδιόκτητο λογισμικό

Stefanos Kouzof kouzof at gmail.com
Sun Oct 28 03:09:34 EEST 2012

Ο κ Βολουδάκης αναφέρει ότι ετοιμάζεται διαγωνισμός για αγορά λογισμικού,
hardware και υπηρεσιών άνω των 110 εκ. ευρώ, που αφορά ERP και λοιπά
συνοδευτικά λογισμικά, συμπεριλαμβανομένου και cloud database hosting (5η
παράγραφος από τέλος):

http://www.ydmed.gov.gr/?p=3192  (5η παράγραφος από τέλος)

Σε σχετική στιχομυθία μου στο twitter με τον υφυπουργό τόνισα το
ξεπερασμένο της λύσης, και μου αντιπαρέθεσε ότι αξιοποιούν ότι έχουν
διαθέσιμο.
Του έστειλα παλιότερες προτάσεις (δικές μου μόνο) για το πως μπορεί να
γίνουν πολλά πράγματα με ανοικτό λογισμικό, και απάντησε ότι εξετάζει όλα
τα ενδεχόμενα:

https://twitter.com/StefanosKouzof/status/261761220615495680

Ακόμη, στον ίδιο λόγο αναφέρεται και δαπάνη 630 εκ ευρώ για να συνδεθούν
34.000 κτίρια στο Internet, δηλ 18.500 ευρώ ανά κτήριο. Πιθανών αυτό
γίνεται και με πολύ λιγότερα.

Όποιος θέλει εξηγήσεις, ας απευθυνθεί στον ίδιο τον υφυπουργό. Φαίνεται ότι
μεγάλα έργα ετοιμάζονται στο χώρο της Δημόσιας Διοίκησης, και καλό θα ήταν
να προτείναμε λύσεις αποτελεσματικές και οικονομικές. Να υπάρχει
αντιπρόταση.

Στέφανος