CMS comparison

Christos Ricudis ricudis at paiko.net
Thu Oct 25 20:07:24 EEST 2012

On 23/10/2012 11:28 μμ, George Notaras wrote:

> ΟΚ, εγώ γενικά το έγραψα, επειδή παλιότερα έψαξα αρκετά το θέμα και
> κατέληξα στο συμπέρασμα ότι, αν δεν χρειάζεται κάποια εξεζητημένη
> καστομιά σε cms, τότε τα υπάρχοντα διαδεδομένα projects είναι η πιο
> σίγουρη επιλογή. :)

Και ποια ειναι τα υπαρχοντα διαδεδομενα projects?

Ρωταω επειδη εχω μεινει στην εποχη του Joomla 1.x, για το οποιο εχω την
αποψη οτι ειναι αθλιο, δυσχρηστο, πελωριο, σαπιο, και πρεπει να πεθανει
- δεν ξερω ομως ποσο εχουν αλλαξει οι τελευταιες εκδοσεις.

Εχω δει παρα πολυ κοσμο να χρησιμοποιει wordpress για CMS. Φαινεται OK.
Το Drupal δεν το βλεπω να χρησιμοποιειται πολυ τελευταια.