No subject

George Tsimaras george_tsimaras at yahoo.gr
Thu Oct 25 18:09:32 EEST 2012

________________________________

>On 21/09/12 00:09, George Tsimaras wrote:
>τι εννοεις δεν μιλαμε για τους "πηρα τα βουνα" outlaws ? >[etc] >Ορίστε τι κάνατε τώρα, ξυπνήσατε τον zakinthinos!!! >A.

http://www.facebook.com/george.tsimaras

ειδες ρε συ...."ξυπνησα"

http://lists.hellug.gr/pipermail/thelug/2009/001089.html

η συμπεριφορα των ατομων του #linux και ειδικα του απολιτιστου, αμορφωτου και
αστοιχειωτου (σε πολιτικο/εκφραστικο επιπεδο οχι τεχνικο ...μην αλλαζετε θεμα )
χρηστου ρικουδη οδηγει στην δεξια συντηρητικοποιηση και την τελικη επιβολη
των καπιταλιστικων συμφεροντων (canonical) ως η τελικη μονη διεξοδο των αδυνατων

σε προσωπικο επιπεδο για τις προσωπικες προσβολες που εντεχνως εξαπολυετε να
τα πουμε απο "κοντα" οποτε θες και να φερεις και οσους θες απο το #linux

σε οσους δεν εχω φερθει καλα και εχω προσβαλλει αδικως (δεν ειναι λιγοι) ζητω
συγγνωμη αλλα καποια κοπελια καποτε σε μια ταξη διαλεξε να "τιμωρηθω" με το να
βαλει καποιον να της πιανει το μουνι, οταν και ετσι οπως "επρεπε" :) , αυτο
σε ενα απειρο 15χρονο δημιουργησε αρκετα θεματα (σε συνδιασμο οτι η ιδια κοπελια
ειχε "υποσχεθει" διαφορα πανω απο το φερετρο του πατερα μου....)

και ειπαμε οποτε θες με τα αστειακια σου να τα πουμε απο κοντα....

γιωργος τσιμαρας
ζακυνθος, νταγιαπιερρα 11