Re: Eclipse + PHP ή άλλο

Thomas Venieris thomas.venieris at gmail.com
Sat Nov 10 14:45:10 EET 2012

Έχω προσπαθήσει 2-3 φορές να χρησιμοποιήσω Eclipse για PHP development,
αλλά ποτέ δεν κατάφερε να με κερδίσει γιατί:

1) Η εγκατάσταση του PDT είναι πάντα μια περιπέτεια
2) Δεν υποστηρίζει auto-complete σε members δικών μου κλάσεων
3) Γενικά φαίνεται αργό στη χρήση, ακόμα κι αν απλά πληκτρολογείς κώδικα

Το Netbeans που χρησιμοποιώ τα τελευταία χρόνια (για PHP τουλάχιστον) είναι
πολύ καλύτερο, η εγκατάσταση είναι πάναπλη, υποστηρίζει smarty,symfony και
άλλα frameworks και, το βασικότερο, έχει το καλύτερο auto-completion που
έχω δει ποτέ σε PHP, ιδίως αν χρησιμοποιείς PHPDoc. Το μόνο πρόβλημα που
έχω μαζί του να φανταστείς είναι πως τα fonts του δεν κάνουν subpixel
smoothing και φαίνονται λίγο last century. :-)

Δοκίμασε το Eclipse αν θες, αλλά μην παραλείψεις να δεις και το Netbeans,
για PHP τουλάχιστον είναι πάρα πολύ καλό.

φιλικά,

Θωμάς Βενιέρης

Στις 10 Νοεμβρίου 2012 11:37 π.μ., ο χρήστης George Notaras <
gnot at g-loaded.eu> έγραψε: