Eclipse + PHP ή άλλο

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Sat Nov 10 12:37:52 EET 2012

On 10/11/2012 12:11 μμ, Antonis Konstantinos Tzorvas wrote:
> το eclipse πάει .. το netbeans είναι καταλληλότερο για web dev
> πιστεύω.
>
> μπορείς να δοκιμάσεις και το Komodo Edit / IDE αλλά αν είναι για το
> IDE καλύτερα WEBstorm / PHPstorm από jetbrains (έχει και EAPI για να
> έχεις το beta σαν freeware. και η beta τους είναι σαν stable)

Thanks. Χρήσιμα tips. Θα δοκιμάσω το netbeans μιας και υποστηρίζει PHP,
HTML, CSS, Javascript. Θα συνεχίσω να χρησιμοποιώ το eclipse gia python.

> για το eclipse σιγουρέψου ότι δεν είναι δικό σου το λάθος..
> πιθανότατα θα σε βοηθήσει αυτό
http://www.eclipse.org/forums/index.php/m/896302/

Μάλλον υπάρχει κάποια ασυμβατότητα. Θα δοκιμάσω αργότερα ξανά το PDT με
μια παλιότερη έκδοση του Eclipse (3.7.2 ενώ τώρα έχω την 3.8.1)

Επίσης ανακάλυψα κάποια plugins του wordpress και του drupal που ίσως με
γλιτώσουν από όλο αυτό το πολύπλοκο setup για debugging, μιας και οι
απαιτήσεις είναι απλές (πρόκειται για μικρά και απλά personal projects).

Μέχρι τώρα το 'var_dump' was my friend, αλλά το βαρέθηκα. :)

--
Γιώργος