Σχετικά με την ωριμότητα του btrfs

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue May 15 22:44:03 EEST 2012

On Tue, 15 May 2012 21:54:43 +0300, Γιώργος Πάλλας <gpall at ccf.auth.gr> wrote:

> Aν δεν παίξω με τις τεχνολογίες, πως θα τις κατέχω σαν IT pro;  Κάνω
> και τις ψυχαναγκαστικές μασονίες μου για να μην χάσω αρχεία και είμαι
> κανόνι.

Δεν είπε κανείς να μην «παίζουμε» με τις πειραματικές τεχνολογίες.
Κάπως πρέπει να γίνει το πείραμα, αλλιώς τι πειραματικές θα ήταν.

Από το στάδιο του να παίζει κανείς με το btrfs μέχρι να γράφει ειδικό
δαίμονα για να καλύψει κενά functionality όπως το checksumming υπάρχει
όμως ένα μεγάαααααλο κενό.