Σχετικά με την ωριμότητα του btrfs

Christos Ricudis ricudis at paiko.net
Mon May 14 15:09:32 EEST 2012

On 05/14/2012 02:17 PM, George Notaras wrote:
> Δεν ξέρω καθόλου. Δεν έχω παρακολουθήσει το θέμα τους τελευταίους μήνες.
> Βασικά αυτό που με ενδιαφέρει πρωτίστως είναι αν γενικά θεωρείται ώριμο
> fs και επίσης να μάθω εμπειρίες από χρήστες.
>
> BTW, δεν υποτίθεται ότι αυτό το fs αυτοδιορθώνεται; Τι το θέλει το fsck;
> Ή κάνω λάθος;

Οι Πραγματικοι Αντρες δεχονται την απωλεια των δεδομενων τους με υπομονη
και καρτερικοτητα.

Οι υπολοιποι, χρησιμοποιουμε filesystems με fsck.

Οσο για την αυτοδιορθωση:

1) "αυτο-διορθωση" στη γενικη περιπτωση δε μπορει να υπαρξει

2) στη συγκεκριμενη περιπτωση των filesystems, διορθωση semantic και
consistency errors στα metadata δε μπορει να γινει με ασφαλη *ΚΑΙ*
αποδοτικο τροπο - νομιζεις ειναι τυχαιο που το fsck σου παιρνει δεκα
ωρες να τελειωσει;

Συν τοις αλλοις, ειναι παντα μια ΠΑΡΑ πολυ καλη πρακτικη το component
που ελεγχει τα metadata σου να ειναι εντελως διαφορετικο απο το
component που τα δημιουργησε ;)