ακεραιότητα δεδομένων

Christos Ricudis ricudis at paiko.net
Mon Mar 5 16:40:12 EET 2012

On 03/05/2012 01:45 PM, Γιώργος Πάλλας wrote:
> Πάντως στο 99% των περιπτώσεων, κατά την γνώμη μου, σημαίνει μεταξύ
> άλλων το ότι θέλω να είμαι σίγουρος ότι τα data που πιστεύω ότι έχω
> στους δίσκους μου, όντως τα έχω και δεν κάνει flip κάθε μεσάνυχτα ένα
> bit του δίσκου μου χωρίς να το πάρω χαμπάρι.

Για να δωσω και μια μορφη στις φοβιες σου :

http://fc03.deviantart.net/fs39/f/2008/341/e/d/Montauk_Monster_1hour_monste_3_by_joe_vriens.jpg

Ειναι το τερας που τρωει bits.

Εχει ιδιαιτερη αδυναμια στα μηδενικα, αλλα αμα δε βρει τρωει και ασσους.
Το ενδιαφερον ειναι οτι καθε bit που τρωει, το κουτσουλαει με αντιστροφη
μορφη. Το αποτελεσμα ειναι αυτο που οι αδαεις ονομαζουν random bit flipping.

Οσο για το συγκεκριμενο, ειναι τοσο μεγαλο που σκεψου ποσα bits εχει
φαει απο τον δισκο με τα δεδομενα σου...