Pacemaker/corosync/heartbeat/openais

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Mon Jul 23 19:04:34 EEST 2012

Ευχαριστώ, στο μεταξύ τα είχα υποψιαστεί αυτά. Το heartbeat είναι
εναλλακτικό του corosync;

Επίσης, το corosync δουλεύει μόνο με multicast; Γιατί εγώ χρειάζομαι
unicast.

(Έχω δυο μηχανήματα σε διαφορετικά υποδίχτυα, και δημιουργώ πάνω τους
ένα highly available file server με NFS πάνω σε DRBD. Το πρόβλημά μου
είναι να κάνω failover, χρησιμοποιώντας το API του hoster [ένα post
request].)