Pacemaker/corosync/heartbeat/openais

Pavlos Parissis pavlos.parissis at gmail.com
Mon Jul 23 18:03:37 EEST 2012

2012/7/18 Antonis Christofides <anthony at itia.ntua.gr>:
> Γεια σας,
>
> θα μπορούσε κάποιος να μου εξηγήσει τι είναι όλα αυτά, ή να με point σε
> ένα κείμενο που να μπορώ να κατανοήσω; Τα χρειάζομαι όλα μαζί; Το
> corosync είναι εναλλακτικό του heartbeat; Δεν μπορώ να βγάλω άκρη.

Ας τα πάρουμε τα πράγματα ένα ένα
1) openais, ξέχασε το, το έργο σταμάτησε και οι προγραμματιστές
ασχολούνται με το corosync
2) για να καταλάβεις τι κάνει το Pacemaker/corosync/heartbeat θα
πρέπει να σου εξηγήσω από τι αποτελείτε ένα High Available Cluster.

Όλα τα High Available Cluster έχουν 2 διαφορετικά στρώματα από λογισμικό
1) Cluster infrastructure / message exchange software
    Είναι αρμόδια για να διαμορφώσουν μια συστάδα από Ν εξυπηρετητές
με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε ο κάθε εξυπηρετητής να γνωρίζει ότι είμαι
μέλος αυτής και να μπορεί να συνομιλεί με τους άλλους για να αλλάξει
μηνύματα.
    Το corosync/heartbeat ανήκουν σε αυτή τη κατηγορία.
2) Resource Management
   Είναι αρμόδια να ξεκινάνε, σταματάνε και να ελέγχουν τις εφαρμογές
που τρέχουν κάτω από το έλεγχο του High Available Cluster.
   To pacemaker και rgmanager της Redhat ανήκουν σε αυτή την
κατηγορία. Το corosync/heartbeat έχουν ένα τελείως υποτυπώδες Resource
Management το οποίο δεν είναι και για πολλά πολλά.

Τι ακριβώς θες να κάνεις?

Αν ψάξεις στα αρχεία της λίστας θα βρεις ένα γράμμα από έμενα με
κείμενο που τεκμηριώνει την εγκατάσταση και παραμετροποίησή ενός High
Available Cluster με Pacemaker.

Ελπίζω να βοήθησα,
Παύλος