poluuuuuuu argo upstream sto lan

Avgerinos Fotopoulos a.fotopoulos at gmail.com
Mon Jan 30 20:03:02 EET 2012

2012/1/29 basilis tsapas <tsapi at tsapas.gr>:
> Έχετε κάποια ιδέα, γιατί μπορεί να συμβαίνει αυτό? Είναι παιγμένη η μία από
> τις τέσσερις κάρτες?? Το motherboard είναι το asus P5Q Premium και έχω
> χιλιοτσεκάρει ότι όλες οι κάρτες δικτύου έχουν το ίδιο τσίπσετ (
> http://www.asus.com/Motherboards/Intel_Socket_775/P5Q_Premium/#specifications
> )
>
> ???
>

> tsapi

Καλησπέρα σε όλους,

Πιο παλιά (τέλη 2009- αρχές 2010) είχα και εγώ μια μητρική με το ίδιο
chipset (με την διαφορά ότι είχε 2πλό ethernet).

Δεν αντιμετώπιζα τα προβλήματα που περιγράφεις, αλλά τυχαία lock up
του μηχανήματος.

Το έλυσα (αφού έβαλα μια παραδοσιακή 100άρα realtek να κάνω δουλειά
μου τον πρώτο καιρό) κάνοντας αναβάθμιση του firmware. Μια βόλτα στην
γουγλοπιάτσα θα σε πείσει ότι το είδος του controller δεν είναι αυτό
που αποσπάει και καταπληκτικά σχόλια περί αξιοπιστίας και
σταθερότητας.
Αυτό που θυμάμαι ήταν ότι <terror mode on> έφτιαξα δισκέττα DOS και
έτρεξα κάποια διαγνωστικά batch αρχεία </terror mode off>.Από rev 12
ανέβηκε σε rev 14.

Δεν θα με εξέπληττε αν με μια απλή (...) αναβάθμιση του firmware
λυνόταν το πρόβλημά σου.

ΥΓ: Το rev 12 στο lspci σου, μου έδωσε το φλασμπακ.
Α.