poluuuuuuu argo upstream sto lan

basilis tsapas tsapi at tsapas.gr
Sun Jan 29 02:44:49 EET 2012

On 29/01/2012 02:26 πμ, Nikos Platis wrote:

> Είναι αρκετά πιθανό να έχει πρόβλημα η μία μόνο θύρα. Αλήθεια, έχουν
> κοινό chipset ή απλώς το ίδιο (αλλά x4);

Δεν ξέρω.. Πώς μπορώ να το δω αυτό?

> Θα σου πρότεινα να δοκιμάσεις, αν μπορείς, τις θύρες με εγκατάσταση
> Windows.

Θα ψάξω να δω αν υπάρχει live cd windows (την εκδοχή να εγκαταστήσω
windows ούτε που τη συζητάω.. :-) )

> Αν αλλάξεις διανομή Linux αλλά χρησιμοποιείς τον ίδιο driver
> προφανώς δεν θα (πρέπει να) δεις διαφορά. Από Windows ο driver είναι
> διαφορετικός και υποτίθεται ότι εκεί υπάρχει η καλύτερη υποστήριξη.
> Άρα αν και μέσα από Windows έχει το ίδιο πρόβλημα, απλώς κοιτάς αν
> έχει λήξει η εγγύησή σου (εκτός και αν σου αρκούν 3 θύρες σε πλήρη
> λειτουργία!).

Οι drivers προφανώς είναι δύο: το module του kernel (sky2), που ό,τι
distro και να βάλω είναι το ίδιο (ήδη δοκίμασα 3 εκδόσεις του σε τρεις
kernels) και ο sk98lin που δίνει η marvel (κι αυτόν το δοκίμασα).

Εγγύηση δεν παίζει, καθότι το board το αγόρασα από γερμανία, και μέχρι
να το στείλω πίσω και να μου ξαναστείλουν.. χαιρετίσματα.. Το καλό είναι
ότι το board έχει δύο θύρες pci, οπότε μπορώ να βάλω άλλη μία φτηνή
ethernet οταν θα χρειαστώ την τέταρτη..

tsapi