/etc/hosts

Potamianos Gregory greg.potamianos at gmail.com
Sat Jan 28 17:20:34 EET 2012

2012/1/28 Konstantinos Aravanis <kos.arav at gmail.com>:
[..]
> Η ερώτηση μου λοιπόν είναι πως κατάφερα απλά κάνοντας resolve ένα domain σε
> μία IP μέσω του /etc/hosts και έκανα access το site από την στιγμή που δε
> μπορούσα να κάνω access μέσω του broswer με την ίδια IP; Υπάρχει μία
> ενδιάμεση επικοινωνία όπου στο πακέτο που στέλνεται στην IP λέει αυτόματα
> ότι το request γίνεται για το συγκεκριμένο site;

Οι περισσότεροι webservers υποστηρίζουν virtual hosts [1]. Αυτό σου
δίνει τη δυνατότητα να έχεις πολλά sites σε έναν server με μόνο μια
IP.

 Όταν κάνεις http request, μαζί με τους υπόλοιπους headers στέλνεις
και έναν Host: header τον οποίο θέτει ο browser σου στο domain που
έθεσες στο addressbar. Έτσι ο server γνωρίζει ποιό από τα sites που
κάνει host θα σου επιστρέψει. Σε περίπτωση που του δώσεις μόνον IP θα
σου επιστρέψει το site που έχει ρυθμισμένο ως default host.Για να το
δοκιμάσεις κάνε telnet σε κάποια IP στην πόρτα 80 και δώσε την εξής
αλληλουχία:

GET / HTTP/1.1<enter>
Host: www.mysite.gr<enter>
<enter>

Το <enter> είναι προφανώς το πλήκτρο, όχι κάτι που πρέπει να γράψεις.

[1]  http://en.wikipedia.org/wiki/Virtual_hosting