/etc/hosts

Konstantinos Aravanis kos.arav at gmail.com
Sat Jan 28 17:00:31 EET 2012

Καλησπέρα,

Μία ερώτηση που με βασανίζει λίγη ώρα τώρα.

Χθες έκανα μαζί με ένα φίλο αλλαγή ενός site σε έναν καινούργιο server.

Αφού κάναμε την αλλαγή και θέλαμε να δούμε ότι το site λειτουργούσε
προσπαθήσαμε να το κάνουμε access από την IP του server (http://IP) μιας
και οι nameservers δεν είχαν αλλάξει. Παρόλα αυτά δε μπορούσαμε, λογικό,
καθώς από την συγκεκριμένη IP έβγαινε άλλο site! Στο server όπως είναι
λογικό ήταν αποθηκευμένα και άλλα site.

Προσπάθησα με διάφορους τρόπους να κάνω access το site μας όπως:

   - http://IP/~username
   - http://IP/$username
   - http://username.ip
   - http://IP/username
   - Όλα τα παραπάνω όπου username to site name

Και όπως είναι λογικό δε δούλεψε τίποτα! Απλά έλεγα μη μου κάτσει τίποτα!
Υπέθετα ότι για να το κάνω access θα πρέπει να ξέρω κάποιο port από το
οποίο απαντάει ο Apache για το site μας, του στυλ http://IP:PORT

Και τότε μου ήρθε η ιδέα να πειράξω το /etc/hosts στο μηχάνημα μου και
έβαλα την εξής γραμμή:
IP DOMAIN

Τότε όλα δούλεψαν!

Η ερώτηση μου λοιπόν είναι πως κατάφερα απλά κάνοντας resolve ένα domain σε
μία IP μέσω του /etc/hosts και έκανα access το site από την στιγμή που δε
μπορούσα να κάνω access μέσω του broswer με την ίδια IP; Υπάρχει μία
ενδιάμεση επικοινωνία όπου στο πακέτο που στέλνεται στην IP λέει αυτόματα
ότι το request γίνεται για το συγκεκριμένο site;

Κώστας

--
Konstantinos Aravanis // sbosx
My site & blog: http://AravanisKostas.com