Re: Απορία .deb building

Potamianos Gregory greg.potamianos at gmail.com
Fri Jan 13 13:08:11 EET 2012

2012/1/13 Antonis Christofides <anthony at itia.ntua.gr>:
> Χαίρετε. Έφτιαξα με επιτυχία το πρώτο μου πακέτο .deb. Επειδή είμαι πολύ
> καινούργιος σ' αυτό, και δεν καταλαβαίνω ακριβώς τι κάνω, θα ρωτήσω
> κάπως χαζά. Έχω το εξής directory tree:
>
> my-package-1.2.3.orig.tar.gz
> my-package-1.2.3/
>   [διάφορα source files & directories, από upstream]
>   debian/
>      [διάφορα που αρχικά έφτιαξε το dh_make και μετά τα πείραξα]
>
> Του λέω λοιπόν
>
> cd my-package-1.2.3
> ./configure
> dpkg-buildpackage

> [...]

Απλά απλά, διότι το extracted dir μπορεί να περιέχει διάφορα patches του debian.
Ο τρόπος που διανέμεται ένα source debian πακέτο είναι

1. το upstream tarball (.orig.tar.gz)
2. ενα diff που περιέχει το ./debian και οποιαδήοτε αλλα customizations
3. το .dsc που περιγράφει τι build dependencies χρειάζεται το
συγκεκριμένο "bundle" για να γίνει build,περιέχει τα checksums κλπ.

Περισσότερα εδώ [1].

IIRC μπορείς να ζητήσεις binary-only build με dpkg-buildpackage -b

[1] http://www.debian.org/doc/manuals/maint-guide/