Απορία .deb building

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Fri Jan 13 10:09:10 EET 2012

Χαίρετε. Έφτιαξα με επιτυχία το πρώτο μου πακέτο .deb. Επειδή είμαι πολύ
καινούργιος σ' αυτό, και δεν καταλαβαίνω ακριβώς τι κάνω, θα ρωτήσω
κάπως χαζά. Έχω το εξής directory tree:

my-package-1.2.3.orig.tar.gz
my-package-1.2.3/
   [διάφορα source files & directories, από upstream]
   debian/
      [διάφορα που αρχικά έφτιαξε το dh_make και μετά τα πείραξα]

Του λέω λοιπόν

cd my-package-1.2.3
./configure
dpkg-buildpackage

και μου φτιάχνει το .deb μου. Εκείνο που δεν καταλαβαίνω είναι για ποιο
λόγο το dpkg-buildpackage ψάχνει να βρει το
../my-package-1.2.3.orig.tar.gz, αφού όλα τα περιεχόμενά του είναι
διαθέσιμα εντός του folder my-package-1.2.3.