Aporia Ubuntu LTS

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Thu Jan 12 10:40:33 EET 2012

Αφήστε με να γκρινιάξω λίγο σας παρακαλώ.

Έλαβα ένα email που έλεγε ότι, ξέρετε, σε 10 μέρες θα αρχίσουμε να
κάνουμε upgrade το firefox σα μανιασμένοι, ακόμα και στις εκδόσεις LTS,
ώστε οι χρήστες να επωφελούνται από το rapid release cycle.

Για εξηγήστε μου τώρα, αφού ο χρήστης θέλει να επωφελείται από rapid
release cycle, για ποιο λόγο θα έβαζε LTS; Το ότι έχω βάλει LTS δεν
σημαίνει ακριβώς ότι δεν με ενδιαφέρει το rapid release cycle; Δηλαδή θα
τρελαθούμε τελείως; Υπάρχει ένας λόγος που στον πατέρα μου έχω ακόμα (αν
και σε windows) firefox 3.6 (με ένα plugin που εξαφανίζει τα tabs, γιατί
τον μπερδεύουν), και που στην πεθερά μου βάζω LTS.

Εύχομαι σ' αυτούς που έλαβαν αυτή την απόφαση να φτάσουν μέχρι βαθιά
γεράματα και τότε να τους ταράξουν στις καθημερινές αλλαγές!