ακεραιότητα δεδομένων

Christos Ricudis ricudis at komodino.itc.auth.gr
Mon Feb 20 20:05:34 EET 2012

> Ακόμα μια παρατήρηση για τα σχόλιά σας. Όσον αφορά το σκληρό δίσκο
> στον σταθερό, έχω κάνει το εξής (wannabe) έξυπνο: Όταν αγόρασα το όλο
> σύστημα πριν 4 χρόνια, πήρα δύο πανομοιότυπους σκληρούς των 750 GB,
> τον δεύτερο μαζί με μια εξωτερική θήκη sata. Αφού έστησα το σύστημα,
> πήρα ένα πλήρες dd στον δεύτερο σκληρό.

Εμενα με βολευει περισσοτερο η τακτικη του να παιρνω ενα καινουριο δισκο
καθε λιγο (ελεγα καθε ετος, αλλα με το ρυθμο που εχω δει να χτυπανε οι
δισκοι, τελικα το κανω καθε εξαμηνο), dd απο τον παλιο, εγκατασταση, και
ο παλιος στο συρταρι. Ετσι κραταω και ενα καλο χρονικο αρχειο της
δουλειας που εχω κανει μεχρι σημερα.