Re: Debian 6.04 - boot με την 2η ή 3η

Thomas Venieris thomas.venieris at gmail.com
Mon Feb 20 14:15:50 EET 2012

Στις 20 Φεβρουαρίου 2012 1:38 μ.μ., ο χρήστης Petros Mikos <
petros.mikos at gmail.com> έγραψε:

> Ευχαριστώ όλους για το χρόνο σας.
> Το μηχάνημα είναι εγκατεστημένο από το cd του 6.0.4 και δεν έχω κάνει
> κανένα kernel update.
> Θα δοκιμάσω τους drivers ξανά κι αν οχι θα δοκιμάσω το Virtualbox. Αν δεν
> κάνω λάθος υποστηρίζει και τα drive formats του vmware οπότε μπορεί να
> παίξει κατευθείαν;

Το VirtualBox που έχω εδώ στο μηχάνημά μου (Debian 6.0) δείχνει να ανοίγει
disk images με κατάληξη .vmdk που από ότι θυμάμαι είναι αυτό που
χρησιμοποιεί το VMWare.

Αν σκοπεύεις να μεταφέρεις έτοιμα Windows μηχανήματα στο VirtualBox,
σημείωσε τι virtual disk controller χρησιμοποιούν γιατί αν δεν έχουν τον
ίδιο δεν θα bootάρουν (....)

φιλικά,