Σε διαβούλευση προκήρυξη για γιγάντιο έργο λογισμικού στο Δημόσιο

P. Christeas xrg at linux.gr
Thu Dec 20 18:56:38 EET 2012

On Thursday 20 December 2012, Nick Apostolakis wrote:

> αλλά δε τους νιάζει αυτοί θα πάρουνε το μεροκάμματο για 1.5 ώρα δουλιάς.
> ο μαλάκας είμαι εγώ που έχασα το μεροκάματο για να πάρω ακόμα μια αναβολή.

Ακριβώς, ο πολίτης πάντα είναι ο μαλάκας της υπόθεσης. Που ταλαιπωρείται, δεν
κάνει τη δουλειά του, δεν του αναγνωρίζει κανείς το χαμένο χρόνο. Και από
πάνω, που με τη δική του φορολογία πληρώνονται αυτά τα έργα στους γνωστούς
μεγαλοεργολάβους..

--
Say NO to spam and viruses. Stop using Microsoft Windows!