Σε διαβούλευση προκήρυξη για γιγάντιο έργο λογισμικού στο Δημόσιο

Nick Apostolakis nickapos at oncrete.gr
Thu Dec 20 18:04:07 EET 2012

On 19/12/2012 05:21 μμ, Pantelis Koukousoulas wrote:

> Βασικά από την εμπειρία της ανάπτυξης σχετικού κώδικα για την κοπέλα
> μου που κάνει απομαγνητοφώνηση συνεντεύξεων συχνά-πυκνά, με ένα
> media player με global shortcuts έχεις ήδη αρκετό benefit με 0 κόστος
> και cross-platform λειτουργία.
>
> Το αμέσως επόμενο βήμα είναι Linux + USB πεταλάκι για start/pause
> (που το αντιστοιχείς στα global shortcuts με udev rules) και μικρά features
> του στυλ "γύρνα πίσω 5 δευτερόλεπτα κάθε φορά που πατάω pause".
>
> Και το πιο σοφιστικέ είναι ότι εκμεταλλεύεσαι τις δυνατότητες του editor
> [...]
και μετά απο όλα αυτά τα σουπερ ντούπερ, ο καλός διευθυντής της Χ
υπηρεσίας θα κλειδώσει όλο το νέο εξοπλισμό σε ένα δωμάτιο για καμιά
10αριά χρόνια μη χαλάσει και του ζητήσουνε τα ρέστα (πραγματικό γεγονός).
μακάρι να κάνουνε και τα μισά απο ότι λέτε (autosuggest κτλ) αλλά να τα
χρησιμοποιήσουνε τουλάχιστον όσο πιο πολύ γίνεται.
μετά όμως θα αντιληφθούν οι συνδικαλιστές οτι δεν υπάρχει αντικείμενο
δουλιάς για το 60% του κόσμου οπότε θα καταγγελθεί όλο το προτζεκτ για
τεχνοφασισμό και άλλα ωραία.

γενικά εδώ και λίγο καιρό έχω σταματήσει να εκπλήσσομαι απο το πόσο
παροχημένες τεχνολογικά (και δεν εννοώ μόνο ψηφιακά, τα ίδια workflows
θα μπορούσαν να είχαν υλοποιηθεί και με το χέρι) των δημοσίων υπηρεσιών.
παράδειγμα προ 3-4 μήνες
σε δικαστήριο με 150 υποθέσεις απο τις οποίες το 70% είναι υποθέσεις του
2λέπτου (ή και λιγότερο) και οι υπόλοιπες πιο χρονοβόρες τηρούμε σειρά
προτεραιότητας οπότε με το που φτάσουμε στην πρώτη μη τετριμένη υπόθεση
πάει 9.30 οπότε οι δικαστές κατεβάζουν τα μολύβια γιατί απερούν.
ούτε την απλή λογική να βάλουνε τις μικρές υποθέσεις πρώτα που σημαίνει
οτι θα έφευγαν καμιά 90αριά υποθέσεις σε μισή ώρα δεν ακολούθησαν.

και δεν είναι απαραίτητο να ξέρει κανείς τον αλγόριθμο του shortest job
first, απλά να σκεφτεί λιγάκι.

αλλά δε τους νιάζει αυτοί θα πάρουνε το μεροκάμματο για 1.5 ώρα δουλιάς.
ο μαλάκας είμαι εγώ που έχασα το μεροκάματο για να πάρω ακόμα μια αναβολή.

                    Nick Apostolakis
               e-mail: nickapos at oncrete.gr
          Web Site: http://nick.oncrete.gr