Re: Σε διαβούλευση προκήρυξη για γιγάντιο έργο λογισμικού στο Δημόσιο

Pantelis Koukousoulas pktoss at gmail.com
Wed Dec 19 16:43:37 EET 2012

2012/12/19 Stefanos Kouzof <kouzof at gmail.com>:
> H "παραλληλοποίηση" του έργου είναι εμφανέστατη:
[...]
> κόστος: ~10.000 ανά εγκατάσταση δικαστηρίου (χαλαρά, η δουλειά μου φαίνεται
> ~1 ανθρωπομήνας)
>                100.000 ευρώ το Pentaho για to reporting στην κεντρική
> κυβέρνηση

Σε αυτά δεν έχω ακόμα γνώμη, πρέπει να διαβάσω πρώτα τι ζητάνε ακριβώς.

> Οτιδήποτε άλλο (απομαγνητοφώνηση κλπ) είναι φρου-φρου κι αρώματα. Προσωπικό
> έχουνε, και το πληρώνουνε πλουσιοπάροχα. Να τους βάλουνε να τα γράφουν με το
> χέρι. Μην τρελαθούμε κιόλας.

Πιστεύω ότι ένα καλό λογισμικό υποβοηθούμενης απομαγνητοφώνησης
αυξάνει την παραγωγικότητα και μειώνει της πιθανότητες προβλήματος
υγείας από επαναλαμβανόμενη εργασία σημαντικά (μειώνοντας την πληκτρολόγηση).

Ένα πακέτο τέτοιου είδους μπορεί να φτιαχτεί και από ανοιχτού κώδικα
components απλά χρειάζεται αρκετή δουλειά. Δε χρειάζεται όμως κάτι
εξωπραγματικό όπως αυτόματη αναγνώριση ομιλίας με 0% error rate
ή κάτι παρόμοιο.

> [...]
> Ωστόσο δεν είμαι σίγουρος για ΣΥΡΙΖΑ, αλλά θυμάμαι ότι το ΚΚΕ στηρίζει το
> ανοικτό λογισμικό, καθότι αντικαπιταλιστικό. Τους είχα στείλει
> παλιότερα(πριν τις απολύσεις) μια ενημέρωση για σχετική εκδήλωση και μου την
> είπαν γιατί δεν τους είχα ενημερώσει πιο πριν(!). Από την άλλη, είμαι
> σίγουρος ότι εξωκοινοβουλευτικά κόμματα συμμερίζονται "ανοικτές" απόψεις.
> Ενδεικτικά, η Δράση γνωρίζω ότι είναι υπέρ του ανοικτού λογισμικού, καθώς
> διευκολύνει τον ελεύθερο ανταγωνισμό.
> Θα έχει τουλάχιστον ενδιαφέρον να προσυπογράψουν ΚΚΕ και Δράση την ίδια

Δε μιλούσα για παρεμβάσεις σε κομματικό επίπεδο αλλά για ότι κάνουμε εμείς
(ΕΕΛΛΑΚ, Hellug, GreekLUG, κλπ κλπ).

Χαιρετισμούς,
Παντελής