Re: Σε διαβούλευση προκήρυξη για γιγάντιο έργο λογισμικού στο Δημόσιο

Stefanos Kouzof kouzof at gmail.com
Wed Dec 19 13:38:31 EET 2012

Για το λόγο αυτό είμαι υπέρ του να "σπάνε" τέτοια έργα σε μικρότερα, τοπικά
έργα, με τις ίδιες προδιαγραφές, που επικοινωνούν μεταξύ τους με ανοικτά
πρότυπα. Γενικά, η αρχή του project management (...μάθημα της σχολής) ήταν:
αν μια εργασία είναι δύσκολο να τη διαχειριστείς, σπάστην σε μικρότερες
εργασίες, και επανέλαβε το αυτό μέχρι να φτάσεις σε ξεχωριστές εργασίες που
μπορείς να τις διαχειριστείς.

Προφανώς αυτό το γνωρίζουν και όσοι σχεδίασαν την προκήρυξη, αλλά δεν το
εφαρμόζουν. Κατά τύχη; Δεν νομίζω.