Re: Νέα διαβούλευση για λογισμικό

Pantelis Koukousoulas pktoss at gmail.com
Wed Dec 19 13:29:19 EET 2012

2012/12/19 Thanos Kyritsis <listman at hellug.gr>:

> Από τη λίστα, δεν υπάρχει πρόβλημα, ευχαριστούμε που μας ενημερώνεις
> κιόλας (νομίζω κάποιος πρέπει να το πεί).
>
> Δεν τίθεται θέμα off topic, το αντικείμενο είναι συναφές με τους
> σκοπούς της λίστας και κατ' επέκταση του συλλόγου Hellug που εδώ και
> τόσα χρόνια θέλει να υπάρχουν αυτές οι λίστες και η όποια ζύμωση μέσα
> από συζητήσεις. Η λίστα έχει γενικό χαρακτήρα, όχι μόνο ειδικό τεχνικό
> ρόλο.
>
> Αν για κάποιους οι συζητήσεις αυτές αποτελούν θόρυβο, υπάρχουν
> τεχνικές λύσεις, φίλτρα, και λοιπές ιστορίες, εδώ είμαστε για να τις
> [...]

Αυτό έπρεπε να το έχεις πει μάλλον πιο πριν, η συζήτηση μεταφέρθηκε
στην open-source που έχει κάπως καλύτερο "signal-to-noise ratio"
για τέτοια θέματα αυτό τον καιρό.

Εδώ (εξαιρώντας το Ρικούδη) η γενική αντίδραση ήταν παράπονα
και ειρωνίες. Δεν είναι πρόβλημα αυτό, αλλά από τη στιγμή που
υπάρχει και η δυνατότητα συζήτησης και χωρίς αυτά για ποιο λόγο
να ασχοληθεί κανείς; Το μετακομίζεις και είναι όλοι ευτυχισμένοι.

Χαιρετισμούς,
Παντελής