Re: Σε διαβούλευση προκήρυξη για γιγάντιο έργο λογισμικού στο Δημόσιο

Pantelis Koukousoulas pktoss at gmail.com
Wed Dec 12 14:13:01 EET 2012

2012/12/12 Stefanos Kouzof <kouzof at gmail.com>:
> Σχετικά με το κόστος: Αν βγάλεις έξω το hardware(ανακύκλωση υφιστάμενου) και
> είναι *ήδη* καταγεγραμμένη η διαδικασία (που είναι), τότε εγώ στην κάνω
> ηλεκτρονική σε 4 μέρες, με 1.000 ευρώ (δηλαδή 50% κάτω από το
> προϋπολογιζόμενο κόστος) Επίσης, με 30 άτομα έχω τελειώσει την δουλειά σε
> ένα (1) έτος, και όχι δύο. Τα νούμερα που είχα βάλει στο προηγούμενο post
> είναι ενδεικτικά, για μη-έμπειρους με το αντικείμενο που χρησιμοποιούν
> μη-γνώριμα τους εργαλεία.

Οι 4 μέρες ανά υπηρεσία μου φαίνονται λίγο δύσκολο να μπορούν να
υλοποιηθούν στην πράξη. Συμπεριλαμβάνεις εκπαίδευση / εγγύηση στα 1000 ευρώ;
Σκέψου ότι θα πρέπει να εκπαιδευτούν και στα ΚΕΠ όλης της χώρας (που
είναι μέρος του frontend) και οι φορείς (που είναι το backoffice) και ότι
σίγουρα θα υπάρξει αρκετό pushback.

> Συμφωνώ ότι υπάρχει σοβαρή πιθανότητα η προκήρυξη είναι .."συνεργατικά"
> ανεπτυγμένη. Απλά ανέφερα την υπόθεση εδώ μήπως ενδιαφέρεται κανένας από τον
> Σύλλογο ή την εταιρεία ΕΕΛΑΚ να δηλώσει την αντίθεση του και επίσημα, ώστε
> να δημιουργηθεί "πάτημα". Και οπωσδήποτε συμφωνώ ότι υπάρχει σημαντική
> αδιαφάνεια  στο Δημόσιο. Αυτό πρέπει να τελειώσει.

Νομίζω πολύ καλά έκανες και το ανέφερες και συμφωνώ 100% ως προς την
παρατηρούμενη αδιαφάνεια και προχειρότητα. Ανεξάρτητα με το αν συμφωνούμε
ή διαφωνούμε σε τεχνικό επίπεδο, μια διαμαρτυρία σχετικά με την αδιαφάνεια
θα την προσυπέγραφα.

Ίσως στο open letter / διαμαρτυρία στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή που ετοιμάζει
η ΕΕΛΛΑΚ για την "διαβούλευση" στο θέμα με τα λάπτοπς, θα μπορούσε να
κολλήσει και αυτό το θέμα, ή να είναι ξεχωριστό παράπονο στον ίδιο φάκελο.

Χαιρετισμούς,
Παντελής