Re: Σε διαβούλευση προκήρυξη για γιγάντιο έργο λογισμικού στο Δημόσιο

Stefanos Kouzof kouzof at gmail.com
Wed Dec 12 13:59:23 EET 2012

Σχετικά με το κόστος: Αν βγάλεις έξω το hardware(ανακύκλωση υφιστάμενου)
και είναι *ήδη* καταγεγραμμένη η διαδικασία (που είναι), τότε εγώ στην κάνω
ηλεκτρονική σε 4 μέρες, με 1.000 ευρώ (δηλαδή 50% κάτω από το
προϋπολογιζόμενο κόστος) Επίσης, με 30 άτομα έχω τελειώσει την δουλειά σε
ένα (1) έτος, και όχι δύο. Τα νούμερα που είχα βάλει στο προηγούμενο post
είναι ενδεικτικά, για μη-έμπειρους με το αντικείμενο που χρησιμοποιούν
μη-γνώριμα τους εργαλεία.

Συμφωνώ ότι υπάρχει σοβαρή πιθανότητα η προκήρυξη είναι .."συνεργατικά"
ανεπτυγμένη. Απλά ανέφερα την υπόθεση εδώ μήπως ενδιαφέρεται κανένας από
τον Σύλλογο ή την εταιρεία ΕΕΛΑΚ να δηλώσει την αντίθεση του και επίσημα,
ώστε να δημιουργηθεί "πάτημα". Και οπωσδήποτε συμφωνώ ότι υπάρχει σημαντική
αδιαφάνεια  στο Δημόσιο. Αυτό πρέπει να τελειώσει.

Φιλικά,
Στέφανος