περι grub

Christos Ricudis ricudis at paiko.net
Tue Apr 24 22:21:07 EEST 2012

On 04/24/2012 07:08 PM, Thanasis wrote:
> Το πρόβλημα όπως διαμορφώνεται πλέον, είναι ότι όλα πάνε να γίνουν
> CLOSED όπως είναι το iOS ή τα windows phone 7 και τα επερχόμενα Windows8.
> Και εννοώ ότι δεν θα υπάρχει δυνατότητα πλέον ούτε το filesystem να
> βλέπεις εσύ ως χρήστης ή ως και developer.

Πραγμα το οποιο δεν ειναι απαραιτητως κακο, εαν μπορεις να
αντιμετωπισεις τον υπολογιστη ως ενα εργαλειο που υπαρχει για να σου
κανει τη δουλεια σου, αντι ως ενα εργαλειο που υπαρχει για να ασχολεισαι
με το εργαλειο :) (και ενιοτε μια τετοια λογικη συμφερει αρκετα την
πλειοψηφια των χρηστων).

Οσο για μας, υποψιαζομαι οτι παντα θα βρισκουμε παιχνιδια να παιζουμε.
Οι geeks μπορει να ειναι καπως περιορισμενο κομματι της αγορας *μεν*,
αλλα ειναι πολυτιμο κομματι απο πολλες αποψεις. Σου κανουν testing, σου
κανουν προωθηση, και τις περισσοτερες φορες ειναι απιστευτα
διατεθειμενοι να ξοδεψουν τα μαλλιοκεφαλα τους για το τελευταιο σου
semi-tested best-of-breed hackable something.

Κατα τη γνωμη μου το Android εχει βρει μια αρκετα σωστη ισορροπια μεταξυ
των δυο.