Re: περι grub

Stathis Kamperis ekamperi at gmail.com
Sun Apr 22 20:00:41 EEST 2012

Στις 22 Απριλίου 2012 7:25 π.μ., ο χρήστης Pantelis  Koukousoulas
<pktoss at gmail.com> έγραψε:

> Εντάξει αυτό μου ακούγεται λίγο όπως οι πολιτικές συζητήσεις του καφενείου
> του στυλ
>
> "Όλοι οι πολιτικοί είναι άχρηστοι, ας ήμουν εγώ πρωθυπουργός για μια
> μέρα και θα βλέπατε" :P
>
> "Εκ του καναπέως" οποιοσδήποτε μπορεί να λασπολογεί για οτιδήποτε.

Το να υπαινίσεσσαι ότι λασπολογώ τον grub2 όταν λέω ότι ο κώδικάς του
είναι άσχημος, είναι το ίδιο λασπολογία.

Ο κόσμος πρέπει να γνωρίσει την αλήθεια για την ποιότητα του
λογισμικού πάνω στο οποίο στηρίζεται και αυτό θα γίνει είτε
διαβάζοντάς τον κώδικα είτε διαβάζοντας άλλους που διάβασαν τον
κώδικα.  Ιδανικά το πρώτο.

Το να προσπαθούμε να εκλογικεύουμε τα πράγματα λέγοντας π.χ. ότι ήταν
αναγκαία η μετακύλιση της πολυπλοκότητας του configuration στο χρήστη
για να την κάνουμε offload από τη source base,
δεν βοηθάει ούτε το ίδιο το λογισμικό ούτε τους χρήστες του.

Αν ο αγαπητός Γιώργος είχε συνειδητοποιήσει την ποιότητα του grub και
της διανομής του, όπως ελπίζω ότι έχει κάνει έστω εκ των υστέρων,
εκτιμώ ότι θα είχε λάβει προληπτικά μέτρα του και θα είχε αποφύγει την
ταλαιπωρία.

Στάθης.