Re: περι grub

Pantelis Koukousoulas pktoss at gmail.com
Sun Apr 22 07:25:08 EEST 2012

2012/4/22 Stathis Kamperis <ekamperi at gmail.com>:
> Έχετε δει τον κώδικα του grub2;
>
> Το ότι (μερικές φορές) παίζει, είναι απλώς μια επιθυμητή παρενέργεια.
>
> Γεγονός που με κάνει να αναρωτιέμαι: πόσο πιο άσχημος ήταν ο κώδικας
> του grub1 για να ομολογήσουν ότι δεν ήταν maintainable ?
>
> Το software είναι σκατά. Και το opensource. Οπότε μη γογγύζετε όταν
> δεν παίζει σωστά, γιατί αυτή είναι η νόρμα, παρά να δοξολογείτε όταν
> παίζει.

Εντάξει αυτό μου ακούγεται λίγο όπως οι πολιτικές συζητήσεις του καφενείου
του στυλ

"Όλοι οι πολιτικοί είναι άχρηστοι, ας ήμουν εγώ πρωθυπουργός για μια
μέρα και θα βλέπατε" :P

"Εκ του καναπέως" οποιοσδήποτε μπορεί να λασπολογεί για οτιδήποτε.
Προσπάθησε όμως να γράψεις ένα καλύτερο boot loader από το grub2
(δηλ. με τα ίδια ή περισσότερα features) να δεις τη γλύκα :P

Η σημαντική διαφορά στον κώδικα του grub2 που τον κάνει πιο "maintainable"
είναι ότι έχει memory management.

Η επιλογή να γίνεται το configuration μέσω μιας "scripting" (διαδικασιακής)
γλώσσας περιπλέκει λίγο το configuration όπως λέει και ο Tsiombikas αλλά
απλοποιεί τον κώδικα.

@John: Η ".d" φιλοσοφία στο configuration είναι upstream αλλά είναι συνέπεια
του ότι (τουλάχιστον) 2 από τους κύριους devs είναι από το debian ...

Χαιρετισμούς,
Παντελής