Bugs που υπενθυμίζουν ότι κάτι γίνεται λάθος

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Sat Apr 21 21:49:26 EEST 2012

On 21/4/2012 8:32 μμ, George Notaras wrote:

> [...]
>
> Έκανα εγκατάσταση του ubuntu 11.10 από usb που το έφτιαξα με το
> "universal usb installer" με το iso του ubuntu που κατέβασα ο ίδιος.
>
> Παρατηρώντας την εγκατάσταση τη δεύτερη φορά, είδα στο status bar του
> installer να γράφει κάτι για grub-install. Αυτό το utility δεν νομίζω να
> υπάρχει στο grub 2. Κι εμένα μου έκανε εντύπωση, αλλά σας περιέγραψα
> ακριβώς το πρόβλημα και πώς λύθηκε χωρίς σάλτσα ή φανταστικά γεγονότα.

Ενδεχομένως να κάνω λάθος για το grub-install. Δεν είναι κριτήριο της
έκδοσης του grub.

Τι να πω, ίσως θα πρέπει να ξαναδοκιμάσω την εγκατάσταση με τα ίδια
partitions που είχα ορίσει στην αρχική εγκατάσταση του ubuntu. Αν δεν
υπάρξει το ίδιο μήνυμα λάθους, τότε μάλλον θα πρέπει να ελέγξω το δίσκο.

Anyway, το πρόβλημα έχει λυθεί.