Bugs που υπενθυμίζουν ότι κάτι γίνεται λάθος

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Sat Apr 21 20:32:40 EEST 2012

On 21/4/2012 5:58 μμ, Konstantinos Togias wrote:

> Το ubuntu έχει ως default boot loader το grub2 εδώ και 3 χρόνια:
>
> "GRUB 2 is the default boot loader and manager for Ubuntu since
> version 9.10 (Karmic Koala)" από
> https://help.ubuntu.com/community/Grub2 .

[...]
> Που το πέτυχες εσύ το Grub1.x ;

Έκανα εγκατάσταση του ubuntu 11.10 από usb που το έφτιαξα με το
"universal usb installer" με το iso του ubuntu που κατέβασα ο ίδιος.

Παρατηρώντας την εγκατάσταση τη δεύτερη φορά, είδα στο status bar του
installer να γράφει κάτι για grub-install. Αυτό το utility δεν νομίζω να
υπάρχει στο grub 2. Κι εμένα μου έκανε εντύπωση, αλλά σας περιέγραψα
ακριβώς το πρόβλημα και πώς λύθηκε χωρίς σάλτσα ή φανταστικά γεγονότα.