Bugs που υπενθυμίζουν ότι κάτι γίνεται λάθος

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Sat Apr 21 17:18:18 EEST 2012

On 21/4/2012 4:35 μμ, Θοδωρής Λύτρας wrote:

> Νομίζω οτι είσαι υπερβολικός στο οτι "κάτι γίνεται λάθος στο οικοσύστημα του
> free software".

Μπορεί. Αλλά και το να ξοδέψω τόσο χρόνο για ένα τόσο απλό πράγμα που
αφορά ένα από τα πιο ευρέως χρησιμοποιούμενα προγράμματα, είναι επίσης
υπερβολικό.

> Εδώ και καιρό (=χρόνια) είναι γνωστό οτι το grub1 δεν γίνεται maintain, και οι
> developers έχουν ρίξει όλο το βάρος στο grub2. Λογικό είναι να μη "γνωρίζει"
> το ext4.

Για όλα τα πράγματα υπάρχει κάποια αιτία. Είναι αδιανόητο όμως να είναι
προαπαιτούμενο να γνωρίζει κανείς πόσο actively maintained είναι το κάθε
είδους λογισμικό που περιλαμβάνει μια τυπική εγκατάσταση linux.

Αυτό που έγραψες δείχνει και πού ακριβώς γίνεται το λάθος στην
προκειμένη περίπτωση, αλλά και σε όλο το οικοσύστημα, το οποίο
"επιτρέπει" να υπάρχουν τέτοια φαινόμενα: Δεν είναι maintained το
software με το οποίο κάνει boot η πλειοψηφία των διανομών linux. Λαμπρά!! :P

> Θα έλεγα μάλιστα οτι "κάτι γίνεται σωστά" στο οικοσύστημα του free software,
> γιατί η αλήθεια είναι οτι όποιος θέλει να συνεχίσει να χρησιμοποιεί το grub1
> αντί του grub2, έχει το ελεύθερο να αναλάβει (ή να πληρώσει κάποιον για να
> αναλάβει) το maintenance του grub1.

Σεβαστό αυτό που γράφεις, αλλά δεν μπορώ να θεωρήσω σωστό το γεγονός ότι
δεν λαμβάνεται καθόλου υπόψη η εκτεταμένη χρήση του grub1 τη δεδομένη
χρονική στιγμή και κάποιοι αποφασίζουν να σταματήσουν το maintenance.