Bugs που υπενθυμίζουν ότι κάτι γίνεται λάθος

Θοδωρής Λύτρας thlytras at gmail.com
Sat Apr 21 16:35:00 EEST 2012

Στις Σαβ 21 Απρ 2012, ο/η George Notaras έγραψε:
> Οι παρακάτω περιπτώσεις έχουν να κάνουν με το grub 1.x ή legacy ή όπως
> αλλιώς λέγεται αυτός ο boot manager που είναι εγκατεστημένος στη
> πλειοψηφία των συστημάτων που τρέχουν κάποια διανομή linux.
>
> 1) Πριν από καμιά δεκαριά μέρες θέλησα να κάνω upgrade το centos 5 σε 6
> σε ένα virtual machine στη Linode. Αν και είχα σχεδιάσει και
> προετοιμάσει τα πάντα, παρόλα αυτά ξόδεψα πάνω από 10 ώρες μέχρι να κάνω
> boot το vm με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που το έκανα και προηγουμένως με το
> Centos 5, που δεν είναι της παρούσης να αναλύσω. Το πρόβλημα ήταν ότι το
> [...]

Check this out:

Νομίζω οτι είσαι υπερβολικός στο οτι "κάτι γίνεται λάθος στο οικοσύστημα του
free software".
Εδώ και καιρό (=χρόνια) είναι γνωστό οτι το grub1 δεν γίνεται maintain, και οι
developers έχουν ρίξει όλο το βάρος στο grub2. Λογικό είναι να μη "γνωρίζει"
το ext4.
Θα έλεγα μάλιστα οτι "κάτι γίνεται σωστά" στο οικοσύστημα του free software,
γιατί η αλήθεια είναι οτι όποιος θέλει να συνεχίσει να χρησιμοποιεί το grub1
αντί του grub2, έχει το ελεύθερο να αναλάβει (ή να πληρώσει κάποιον για να
αναλάβει) το maintenance του grub1.

My 2c,
Θοδωρής

--