Δημιουργία φίλτρου για μηνύματα που περιέχουν κάποιο header στο ΤΒ

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Thu Sep 22 22:01:22 EEST 2011

On 22/09/2011 21:47, Σπύρος Γεωργαράς wrote:
> Στις 22/09/2011 09:31 μμ, ο/η George Notaras έγραψε:

> O έλεγχος "αν υπάρχει" δεν υφίσταται (θα έλεγα δεν υπάρχει, αλλά το
> αποτέλεσμα θα ήταν αστείο :) )
>
> Θα μπορούσες να φτιάξεις ένα rule
> ΙF
>   X-Custom-Header - περιέχει - οτιδήποτε
> OR
>   X-Custom-Header - δεν περιέχει - οτιδήποτε
> ΤΗΕΝ
>   μετακίνηση στο FOO
>
> Ίσως έτσι παίξει (δεν το δοκίμασα)...

Εφόσον όμως δεν υποστηρίζει wildcards ή regular expressions, θα πρέπει
να έχει κανείς μια αντίληψη για το τι περίπου μπορεί να είναι η τιμή του
header. Δηλαδή πρέπει να έχει μια ιδέα για το τι μπορεί να είναι το
"οτιδήποτε". Αν όμως το "οτιδήποτε" είναι πραγματικά οτιδήποτε, τότε τι
κάνουμε;

ΥΓ: Για ενα διάστημα χρησιμοποιούσα το Evolution. Εκείνο _είχε_ to check
"header esists"! Υπάρχει κανένας λόγος που δεν υπάρχει στο ΤΒ?
Αποκλείεται να είμαι ο πρώτος που το ζητάει...