Δημιουργία φίλτρου για μηνύματα που περιέχουν κάποιο header στο ΤΒ

Σπύρος Γεωργαράς sng at hellug.gr
Thu Sep 22 21:47:54 EEST 2011

Στις 22/09/2011 09:31 μμ, ο/η George Notaras έγραψε:
> Θέλω να φτιάξω ένα φίλτρο για όλα τα μηνύματα που απλά περιέχουν κάποιο
> Header, ανεξαρτήτως του περιεχομένου αυτού του header. Ποιος είναι ο
> καλύτερος τρόπος να γίνει αυτό, δεδομένου ότι το περιεχόμενο του header
> μπορεί να είναι οτιδήποτε;
>
> Δηλαδή θέλω ένα φίλτρο που να κάνει το παρακάτω:
>
> Αν υπάρχει το X-Custom-Header, τότε βάλε το μήνυμα σε εκείνον τον κατάλογο.

O έλεγχος "αν υπάρχει" δεν υφίσταται (θα έλεγα δεν υπάρχει, αλλά το αποτέλεσμα
θα ήταν αστείο :) )

Θα μπορούσες να φτιάξεις ένα rule
ΙF
   X-Custom-Header - περιέχει - οτιδήποτε
OR
   X-Custom-Header - δεν περιέχει - οτιδήποτε
ΤΗΕΝ
   μετακίνηση στο FOO

Ίσως έτσι παίξει (δεν το δοκίμασα)...

--