Apories desktop environment

Pantelis Koukousoulas pktoss at gmail.com
Tue Nov 22 17:16:54 EET 2011

2011/11/22 Antonis Christofides <anthony at itia.ntua.gr>:
> Τώρα που το LMDE μου μου έβαλε gnome3 έχω πρόβλημα γιατί δεν έχω
> desktop environment.
>
> Gnome 2: Δεν υποστηρίζεται.
> Gnome 3: Απαράδεκτα ημιτελές.
> XFCE: Καλό είναι, αλλά του λείπει λειτουργικότητα. Π.χ. τι προβλήματα
>      διαπίστωσα στα γρήγορα:
>      1) Δεν έχει UI για να ρυθμίσω με ποια πλήκτρα αλλάζω γλώσσα.
>      2) Δεν έχει UI για να κάνω τις δύο οθόνες μου να είναι η μια
>         επέκταση της άλλης.
>      3) Δεν μου τρέχει (τουλάχιστον όχι out-of-the-box) κάποιον ssh
>         agent για να θυμάται το κλειδί/passphrase μου.
> [...]

IMHO αν θέλεις σοβαρή απάντηση πρέπει να βάλεις μία λίστα με tasks
που θέλεις να μπορείς να κάνεις με αυτό το desktop / features:

Π.χ., "θέλω ο filemanager να έχει και terminal",

        "θέλω να μη μου ζητάει 2 φορές password μία για το login και
         μία για το password store"
        κλπ κλπ

Ιεραρχημένα κατά σημαντικότητα. Επίσης πρέπει να πεις σε τι hardware
πρέπει να τρέχει.

Αλλιώς απλά θα λάβεις το τι αρέσει στον καθένα χωρίς ενδείξεις για το
αν οι ανάγκες σας είναι οι ίδιες.

Διαφορετικά το thread μοιάζει όλο και περισσότερο σαν
poll / bikeshedding / flamebait ...

Προσωπικά αυτή τη στιγμή κανένα desktop δε δουλεύει 100% όπως θα
ήθελα "out of the box", αλλά:

KDE 4.8 + πολύ customization (patching, theming, configuring) = ανεκτή λύση

Παντελής