Apories desktop environment

Potamianos Gregory greg.potamianos at gmail.com
Tue Nov 22 16:46:56 EET 2011

2011/11/22 Antonis Christofides <anthony at itia.ntua.gr>:
> Τώρα που το LMDE μου μου έβαλε gnome3 έχω πρόβλημα γιατί δεν έχω
> desktop environment.
>
> Gnome 2: Δεν υποστηρίζεται.
> Gnome 3: Απαράδεκτα ημιτελές.
> XFCE: Καλό είναι, αλλά του λείπει λειτουργικότητα. Π.χ. τι προβλήματα
>      διαπίστωσα στα γρήγορα:
>      1) Δεν έχει UI για να ρυθμίσω με ποια πλήκτρα αλλάζω γλώσσα.
>      2) Δεν έχει UI για να κάνω τις δύο οθόνες μου να είναι η μια
>         επέκταση της άλλης.
>      3) Δεν μου τρέχει (τουλάχιστον όχι out-of-the-box) κάποιον ssh
>         agent για να θυμάται το κλειδί/passphrase μου.
> [...]

Πολύ απλό. Θα διαλέξεις έναν window manager (προσοχή όχι DE επειδή
αυτά τα γαμάνε κάθε τρεις και λίγο για να κυνηγήσουν το mac os x που
κατήργησε το Χ στο decoration). Θα γράψεις ΜΙΑ φορά ένα σετάκι απο τα
.Xinitrc .vimrc .inputrc .Xresources για να ρυθμίζεις τις οθόνες σου
όπως θές με xrandr, το πληκτρολόγιο σου με setxkbmap, τον ssh-agent με
ένα eval `ssh-agent` κλπ κλπ. Θα τα ανεβάσεις σε ένα publicly
προσβάσιμο server σου με ένα mirror στο github και θα είσαι
ευτυχισμένος για πολλά χρόνια χωρίς να ξαναασχοληθείς ποτέ.