Document management σε μικρή εταιρεία

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Fri May 20 18:05:16 EEST 2011

Θέλω σε μια μικρή εταιρεία (4 άτομα προς το παρόν) να στήσω ένα
δικτυάκι, κυρίως για να μπορούν να ανταλλάσσουν εύκολα αρχεία μεταξύ
τους και για να βρίσκονται κεντρικά τα αρχεία της εταιρείας και να
γίνονται backup.  Σκέφτομαι λοιπόν ένα samba server, και έχω τα εξής
ερωτήματα:

1) Πώς θα το κάνω backup; Η λύση που σκέφτομαι είναι ένας backup
    server αλλού, με rsnapshot κάθε νύχτα. Αλλά το aDSL άντε να πιάσει
    1 Mbit upload, που σημαίνει ότι θα έχουμε περιορισμό χώρου λόγω
    δικτύου.

2) Επειδή oι χρήστες θα κάνουν φυσικά τα αρχεία και folder τους χάος,
    υπάρχει κάποια καλύτερη λύση document management αντί του file
    server;

Γενικά την παραπάνω λύση την εφαρμόζω στην ομάδα μου στο Πολυτεχνείο
(χωρίς πρόβλημα στο backup αφού ο backup server είναι σε άλλο κτίριο,
με 100 Mbits σύνδεση), και ενώ λειτουργεί αποτελεσματικότατα τη θεωρώ
κάπως legacy (είναι 20 χρόνια που έχουμε file server). Τώρα που
φτιάχνω κάτι καινούργιο, δεν θέλω να βάλω μια ήδη ξεπερασμένη λύση,
αλλά δεν έχω και εικόνα για το κατα πόσον έχουν εξελιχθεί καλύτερες
λύσεις.