Stable διανομή με καλή υποστήριξη για ATi κάρτες και KDE για laptop

Σπύρος Γεωργαράς sng at hellug.gr
Fri May 20 17:58:41 EEST 2011

Στις 20/05/2011 05:47 μμ, ο/η Θοδωρής Λύτρας έγραψε:
> [...]
>
> Και το debian testing και το aptosid (=debian sid/unstable) είναι μια χαρά και
> αρκετά σταθερά (=πρακτικά δε θα έχεις πρόβλημα). Το testing έχει λιγότερο
> πρόσφατα πακέτα αλλά περισσότερη σταθερότητα, το aptosid το αντίθετο. Η
> διαφορά όμως είναι μικρή.
>
> Ας πούμε όμως οτι σημασία έχει και η συχνότητα με την οποία κάνεις dist-
> upgrade. Αν το κάνεις καθημερινά, είναι ασφαλώς και πιο πιθανό να πέσεις σε
> κάποιο ανοιχτό upgrade warning, από αυτά που συνήθως διορθώνονται upstream
> μέσα σε λίγες ώρες. Εγώ συνιστώ μια φορά τη βδομάδα ή και το μήνα για όσους

Έλα όμως που όλο με τρώει το χεράκι και όλο για dist-upgrade το πάω... :)
Ευτυχώς που είδα τη γλύκα μια φορά και διαβάζω τα warnings. Μεγάλος πειρασμός...

--
Φιλικά
Σπύρος

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει
ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν,

gpg key URL: http://members.hellug.gr/sng/gpg-all.html