Stable διανομή με καλή υποστήριξη για ATi κάρτες και KDE για laptop

Θοδωρής Λύτρας thlytras at gmail.com
Fri May 20 17:51:35 EEST 2011

Στις Παρ 20 Μαΐ 2011, ο/η Jack Gurulian έγραψε:
> Απ'οσο ξέρω από το kde 4.5 και μετά (ίσως και 4.4) η υποστήριξη Intel και
> ati καρτών είναι προβληματική. Πολλά effects του kwin δε θα δουλεύουν
> σχεδόν σίγουρα και ίσως τα πράγματα είναι και χειρότερα.
> On May 20, 2011 12:15 PM, "Konstantinos Karantias" <kostis at gtklocker.com>
> wrote:

Για τις κάρτες ATi δε μπορώ να πω, ούτε και για τις νεότερες intel κάρτες,
αλλά με το intel GMA 900 που φοράει το λαπτοπ μου και το intel GMA 950 που
φοράει το atom-όκουτο του σαλονιού, δεν είχα ποτέ πρόβλημα να τρέχω το
τελευταίο KDE.

Θοδωρής

--
"Beauty is transitory"