Stable διανομή με καλή υποστήριξη για ATi κάρτες και KDE για laptop

basilis tsapas tsapi at tsapas.gr
Fri May 20 16:10:46 EEST 2011

On 20/05/2011 02:14 μμ, Konstantinos Karantias wrote:

> Ψάχνω για μια καλή και κυρίως stable διανομή με KDE για το laptop μου.
> Δε θέλω να απασχολούμαι πολύ με τη ρύθμιση και τη συντήρηση της, αλλά
> ας μου αφήνει κάποια περιθώρια, καλό θα ήταν.
>
> Επίσης θέλω να μπορώ να βάζω εύκολα πακέτα από την κονσόλα, και γενικά
> να διαχειρίζομαι το σύστημα από εκεί.
>
> Αυτό που θέλω είναι να λειτουργούν όλα σωστά, χωρίς όμως παλαιολιθικές
> εκδόσεις, έτσι ώστε να μπορώ να δουλεύω ανενόχλητα (web dev).
>
> Σας ακούω λοιπόν.

Στον ίδιο ακριβώς προβληματισμό ήμουν κι εγώ πριν κάνα διβδόμαδο. Ήμουν
μεταξύ debian testing και kubuntu 11.04 (το τελευταίο). Έγερνα βαρέως
προς το debian - και είχα αρκετές προκαταλήψεις και επιχειρήματα υπέρ
του debian και κατά του kubuntu. Έβαλα αρχικά το debian, με το οποίο
όμως είχα αρκετά προβλήματα και αρκετά πράγματα που δεν λειτουργούσαν (η
αλήθεια είναι ότι το hardware μου ήταν ντιπ καινούριο - τελευταίας
εσοδειάς). Κατόπιν έβαλα το τελευταίο kubuntu, από το οποίο έμεινα
υπερευχαριστημένος σε όλους τους τομείς. Τελικά το κράτησα και μάλιστα
έβαλα kubuntu τελικά σε όλους τους desktop υπολογιστές μου - είμαι πολύ
ευχαριστημένος από κάθε άποψη.

Συνεπώς: σου συνιστώ την τελευταία έκδοση του kubuntu.. :-)

tsapi