Απορία aptosid

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Fri May 20 15:02:49 EEST 2011

On 20/05/2011 02:46, Eleftherios Kosmas wrote:

> Εγώ που χρησιμοποιώ LMDE πάντως αλήθεια μια φορά έκανα εγκατάσταση και
> αυτό ήταν, Βέβαια το ίδιο έκανα παλιότερα και με Sidux ή  aptosid (στο
> όποιο με μύησε ο Θοδωρής που μίλησε προηγουμένως και μια φορά (μόνο)
> έσπασα το σύστημα μου γιατί δεν διάβαζα τα du warnings
>
> Πάντως γενικά το LMDE με έχει βολέψει προσωπικά αρκετά

Λυπάμαι που το λέω, αλλά εδώ και δύο χρόνια έχω επιστρέψει στα Windows
όσον αφορά το κύριο desktop μου, μετά από μια πενταετία και βάλε
φιλότιμης προσπάθειας με αποκλειστικά linux-based desktop. Για το Mint
γνώριζα μόνο ότι υπάρχει. Αλλά τώρα που διάβασα κάποια πράγματα γι αυτό
ψήνομαι να το δοκιμάσω σε ένα δευτερεύον desktop pc.