Re: Απορία aptosid

Eleftherios Kosmas elkosmas at gmail.com
Fri May 20 02:46:48 EEST 2011

2011/5/19 George Notaras <gnot at g-loaded.eu>

> Μ'αρέσει αυτή η προσέγγιση του Mint σχετικά με το full multimedia
> support out-of-the-box.
>
> Με την ευκαιρία να κάνω κι ένα σχόλιο (λίγο off-topic, αλλά συγχωρήστε με).
>
> Στο about βλέπουμε:
>
>  * It's both free of cost and open source.
>
> Και ρωτάω ρε γαμώτο: Γιατί μια polished διανομή με full multimedia
> support, η οποία έχει γλιτώσει από την τυραννία της ταμπέλας ότι
> περιέχει μόνο free software, θα πρέπει να είναι free from cost? Γιατί να
> μην είναι υποχρεωμένος ο κάθε φούστης και η κάθε φουτάνα που το
> [...]

Εγώ που χρησιμοποιώ LMDE πάντως αλήθεια μια φορά έκανα εγκατάσταση και αυτό
ήταν, Βέβαια το ίδιο έκανα παλιότερα και με Sidux ή  aptosid (στο όποιο με
μύησε ο Θοδωρής που μίλησε προηγουμένως και μια φορά (μόνο) έσπασα το
σύστημα μου γιατί δεν διάβαζα τα du warnings

Πάντως γενικά το LMDE με έχει βολέψει προσωπικά αρκετά

--
http://elkosmas.gr