off topic: διαχείριση περιόδων hosting

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Thu May 12 08:52:35 EEST 2011

On 10/05/2011 09:43, axelmangr at freemail.gr wrote:
> Καλησπέρα παιδιά,
>
> στο γραφείο διαχειρίζομαι πάρα πολλά domains και περιόδους hosting. Τα
> έχω σε ένα xls και κοιτάω κάθε τόσο πότε λήγει το καθένα για να στέλνω
> ενημερωτικά emails. Η σκέψη είναι να αυτοματοποιηθεί αυτή η διαδικασία.
> Έχω σκεφτεί από απλές λύσεις (google calendar) μέχρι σύνθετες (achievo,
> collabtive κ.τ.λ.). Γενικά, ψάχνω μια open source web based λύση. Έχετε
> κάτι υπ' όψιν σαςς Κάτι πιο ειδικό για αυτή τη συγκεκριμένη δουλειά, και
> όχι απαραίτητα ένα project management εργαλείο.
>
> Ευχαριστώ πολύ
> [...]

Δράττομαι της ευκαιρίας να σας πρήξω λίγο με το Django :)

Προτείνω το εξής:

1) δημιουργία ενός μικρού Django project για διαχείριση των domain και
των περιόδων hosting με το admin app.
2) xls -> comma-delimited-text για εύκολο parsing και εισαγωγή data στη
database.
3) Δημιουργία extra εντολής για το command line interface του project, η
οποία θα τσεκάρει την ημερομηνία και θα στέλνει email notifications.
4) Δημιουργία cronjob που θα τρέχει την extra εντολή του (3).
5) Enjoy

Δεν είναι δύσκολο. Λίγο χρόνο και όρεξη θέλει και είναι μια καλη
ευκαιρία να γνωρίσεις το framework. Το project θα μπορείς να το τρέχεις
ακόμη και τοπικά με τον internal http server.