off topic: διαχείριση περιόδων hosting

axelmangr at freemail.gr axelmangr at freemail.gr
Tue May 10 09:43:08 EEST 2011

Καλησπέρα παιδιά,

στο γραφείο διαχειρίζομαι πάρα πολλά domains και περιόδους hosting. Τα
έχω σε ένα xls και κοιτάω κάθε τόσο πότε λήγει το καθένα για να στέλνω
ενημερωτικά emails. Η σκέψη είναι να αυτοματοποιηθεί αυτή η διαδικασία.
Έχω σκεφτεί από απλές λύσεις (google calendar) μέχρι σύνθετες (achievo,
collabtive κ.τ.λ.). Γενικά, ψάχνω μια open source web based λύση. Έχετε
κάτι υπ' όψιν σαςς Κάτι πιο ειδικό για αυτή τη συγκεκριμένη δουλειά, και
όχι απαραίτητα ένα project management εργαλείο.

Ευχαριστώ πολύ
/axel