cronjob με έξοδο στην κονσόλα

Σπύρος Γεωργαράς sng at hellug.gr
Thu May 5 13:39:57 EEST 2011

Στις 05/05/2011 01:27 μμ, ο/η Pantelis Koukousoulas έγραψε:

> Λογικά είναι αυτό που λέει, δηλαδή το livecd κάνει από μόνο του mount όλα
> τα partitions του linux που θα βρει και γι αυτό δε δουλεύει το fsck. Το πώς το
> απενεργοποιείς αυτό είναι distro και livecd-scripts-specific.

Ναι, το σκέφτηκα και εγώ αυτό, και γι' αυτό δοκίμασα ένα umount -a πριν κάνω
το fsck, αλλά και πάλι τίποτα. Εξάλλου, τώρα (με το cronjob) το fsck
λειτουργεί κανονικά, χωρίς να έχω κάνει unmount τίποτα (προφανώς επειδή δεν
είχε γίνει κάτι mount από μόνο του)

> Λογικό αφού δουλεύει μέσω cron, πάντως να ξέρεις ότι υπάρχουν κάποιες
> προδιαγραφές
> για το τι interface πρέπει να έχει ένα cronjob. Π.χ., αν αυτό που θα
> τρέξεις έχει
> έξοδο αυτή στη στέλνει ο cron με email.

Του 'χω βάλει >/dev/null οπότε email δεν πάει πουθενά :)

> μπορείς να ανακατευθύνεις το output (stderr και stdout) σε αρχεία, τα οποία να
> τα κάνεις tail -f σε ένα αχρησιμοποίητο virtual terminal αν σε βολεύει αυτό.

Το δοκίμασα αλλά
α. αν το tail μπει στο .profile/.bashrc μου βγάζει το "partition is busy or
mounted" στο fsck
b. αν το βάλω στο cronjob, πάλι δεν έχω έξοδο σε κάποια κονσόλα

Το πρόβλημα είναι ότι θα ήθελα να γίνονται τα πάντα μόνα τους (να μην
χρειάζεται να δώσω εγώ κάποια εντολή)

Το ιδανικό θα ήταν να μπορώ να δώσω το cronjob κάπως έτσι

12 * * * * /home/user/script >> /dev/console

ή κάτι τέτοιο, με target το πρώτο vitrual terminal. Αλλά πώς;

- --
Φιλικά
Σπύρος

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει
ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν,

- --
gpg key URL: http://members.hellug.gr/sng/gpg-all.html